Een hele rustige dag

21 september 2023 - New York City, Verenigde Staten

Een hele lange dag reizen en het lange doorhalen liet vandaag zijn sporen na. We hebben het vandaag dan ook rustig aangedaan. Vanochtend koffie en thee gehaald in het winkeltje in het hotel. Het kamermeisje zei dat we morgenvroeg best roomservice mochten bellen hiervoor. Wat een luxe! Rond een uur of één even een rondje om het hotel gelopen en geluncht bij Café 53. Marlies had een broodje tuna melt. Wat een joekel! Twee mooie foto's gemaakt, maar het fototoestel hield ons voor de gek dus hebben we hier geen bewijs van. Ze moet dus nog een keer in de herkansing. Nou, dat is geen enkel probleem hoor 😉. Ik had een lekkere bagel. Voor de rest van de dag weer in de relaxstand en lekker bijgeslapen. Marlies heeft nog even via WhatsApp met haar moeder gebeld. Super gezellig. Vanavond bij Café 53 een caesarsalade gehaald. Deze was zo groot dat we het konden delen. Het was inmiddels al donker en konden we genieten van de sfeervolle verlichting van de gebouwen. Voordat we dan ook weer terug gingen naar onze kamer, hebben we nog even leuke foto's gemaakt. Dit keer met de mobiel. We duiken er vanavond weer vroeg in zodat we morgen genoeg energie hebben om er een leuke actieve dag van te maken. The Highline en Little Island staan op het programma. Voor de rest kijken we wel waar onze voeten ons brengen. Daar gaan jullie zeer zeker morgen alles over lezen.