Miami dag 4

20 september 2019 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

En dan is het zo maar ineens de laatste volle dag in Miami. We hebben lekker uitgeslapen en zijn weer naar ons favoriete ontbijtstekje gegaan. Niko ging voor een ontbijt waar je u tegen zegt en ik voor Griekse yoghurt met granola en verse aardbeien. Heerlijk. Hier hebben we ook meteen de hele dag genoeg aan gehad. Vandaag hadden we weer een dagje zwembad gepland en het was weer heerlijk. De temperatuur was gezakt naar 29 graden en er waaide een fijn windje. Uit voorzorg hadden we ons goed ingesmeerd en dat was maar goed ook. Met de wind erbij gaat het soms ongemerkt te hard en nu waren we aan het einde van de middag niet crispy, maar wel lekker bijgebruind. Nadat we weer lekker fris en fruitig waren zijn we nog even iets leuks gaan halen voor onze twee favoriete vriendinnetjes. We zijn best leuk geslaagd, al zeggen we het zelf. Gisteravond heeft Natalie ons nog een restaurant laten zien die ook mee doet met Miami Spice en na bestudering van de menukaart besloten we daar onze laatste Amerikaanse avondmaaltijd te nuttigen. Aangezien we beide wel een glaasje wijn wilden drinken zijn we er met de Uber naar toe gereden. Dat werkt hier toch ook perfect. Je download een app, vult alles in en koppelt deze bijvoorbeeld aan je PayPal account. Via de App laat je weten waar je naar toe wilt. Middels de GPS op je telefoon weet de app waar je bent. Je hebt een aantal opties en het bedrag wat je daarvoor moet betalen staat er meteen achter. Zo kun je bijvoorbeeld ook met een Uber carpoolen en wordt de rit op deze wijze goedkoper. Na de rit beoordeel je de chauffeur middels 1 t/m 5 sterren en kun je in een paar klikken betalen en ook nog fooi voor de chauffeur toevoegen. Geweldig. Je hoeft bijna nooit langer dan 1 minuut te wachten voordat je taxi er is. Waar we dan gegeten hebben? Bij Smith en Wollensky. Een fantastisch restaurant waar we weer genoten hebben van een driegangen diner met een heerlijke rode wijn erbij. Ik kan me geen betere afsluiting bedenken van deze fantastische vakantie. Morgenvroeg de wekker maar zetten want er is nog één ding dat ik op het programma heb staan. Wat dat is, hou ik nog even voor mezelf. 🤭 (Goede Cliffhanger, of niet dan?) 🤣