Vertrek

11 januari 2023 - Frankfurt am Main, Duitsland

Gisterenmiddag om 15.00 uur in de auto gestapt om naar ons hotel in de buurt van Frankfurt te gaan. Het hotel was in de tijd stil blijven staan. Bij het openen van onze kamer kwam de sigarettenlucht tegemoet. Meteen een andere kamer geregeld. Deze was lekker fris. Daarna naar het restaurant wat Niko had uitgezocht. Wat hebben we heerlijk gegeten! We hebben ons zelfs laten verleiden tot een nagerecht. Nu zitten we in het vliegtuig. We waren keurig 2,5 uur van te voren aanwezig, zoals geadviseerd. Het inchecken duurde echter erg lang en toen bleken we nog 2 minuten te hebben voor boarding. Ook bij de security duurde het lang. We moesten er dus zo'n beetje tegen rennen om het vliegtuig te halen. Ondertussen maar snel een halve wrap en flesje water gehaald. Nu zitten we dus gelukkig in het vliegtuig. Een mega groot ding. We dachten eerst dat we geen filmpjes konden kijken, maar horen nu dus net dat dat via WiFi op onze telefoon kan. Hoera!! Ik was al bang dat het een lange vlucht zou worden. 😃 Tot in Cuba!!

1. Lucia:
    Veilige vlucht!
  2. Anneke:
    Loiverds goeie vlucht♥️
  3. Marga Oolders:
    11 januari 2023
    Ppfff, gelukkig jullie vlucht gehaald!!!! Goede reis!!!
  4. Nelke Meijer:
  7. Lisette:
    Goede reis
  8. Margit:
    11 januari 2023
    Es geht los! Ik wens jullie een fantastische reis! Gelukkig kunnen wij weer volop meegenieten met al jouw prachtige verhalen...
  9. Annelies van Es:
    11 januari 2023
    Goede vlucht. Wij zijn in 2004 4 wekenin Florida geweest. Prachtig. Mooie tijd toegewenst.
  10. Jolanda:
    11 januari 2023
    Veilige vlucht! Ik kijk uit naar jullie volgende verhaal! Veel plezier
  11. Erik:
    11 januari 2023
    Geniet van jullie uitzicht vanuit het vliegtuig..zal wel veel water zijn..zie al uit naar volgende mail..
  12. Sandy:
    11 januari 2023
    Vl7cht gehaald, WiFi en je telefoon.... wat wil een mens nog meer. Zie uit naar de verhalen maar voor nu een goede reis.
  13. Kirsten Vegt:
    11 januari 2023
    Het kan ook nooit normaal bij jullie 🤣.
    Veel plezier schatjes.
  14. Ita:
    11 januari 2023
    Zó de belevenissen zijn al begonnen!
    Heel veel plezier lieverds!!!