Vertrek

11 januari 2023 - Frankfurt am Main, Duitsland

Gisterenmiddag om 15.00 uur in de auto gestapt om naar ons hotel in de buurt van Frankfurt te gaan. Het hotel was in de tijd stil blijven staan. Bij het openen van onze kamer kwam de sigarettenlucht tegemoet. Meteen een andere kamer geregeld. Deze was lekker fris. Daarna naar het restaurant wat Niko had uitgezocht. Wat hebben we heerlijk gegeten! We hebben ons zelfs laten verleiden tot een nagerecht. Nu zitten we in het vliegtuig. We waren keurig 2,5 uur van te voren aanwezig, zoals geadviseerd. Het inchecken duurde echter erg lang en toen bleken we nog 2 minuten te hebben voor boarding. Ook bij de security duurde het lang. We moesten er dus zo'n beetje tegen rennen om het vliegtuig te halen. Ondertussen maar snel een halve wrap en flesje water gehaald. Nu zitten we dus gelukkig in het vliegtuig. Een mega groot ding. We dachten eerst dat we geen filmpjes konden kijken, maar horen nu dus net dat dat via WiFi op onze telefoon kan. Hoera!! Ik was al bang dat het een lange vlucht zou worden. 😃 Tot in Cuba!!