Miami

17 september 2019 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Na heerlijk uitgeslapen te hebben in onze koele kamer zaten we om 10.30 uur bij 'de buren' aan het ontbijt. Toast met twee spiegeleieren en bacon. Kop koffie erbij en we konden er weer tegen. Naast ons zat een stel met een cocktail van $42. Het glas was zo groot dat er wel een hele school goudvissen in rond kon zwemmen. Twee flesjes Corona op de kop erin en lurken maar. Zij keek al lekker waterig tot haar oogjes uit. Ze hadden ook nog een waterpijp tot hun beschikking en bij elke teug die ze van dat dingen namen, moesten ze ook hoesten. Wat doe je jezelf aan zo aan het begin van de dag. Ppffff. Toen we uitgegeten waren kregen we de rekening en zagen dat er al 18% fooi bij opgedrukt was. We vonden echter niet dat onze ober en het restaurant dit verdiend hadden. De service was nu niet echt om te juichen. We hebben er dus 76 dollarcent vanaf getrokken en het bedrag hiermee afgerond naar $22. Tja, we blijven TN-ers hè (Typische Nederlanders). We besloten eens de hotels op Ocean Drive goed te bekijken. Deze Art Deco hotels zijn ontzettend mooi en we slenterden zo zoetjes aan een redelijk stuk weg. Het was in de zon inmiddels behoorlijk heet, dus via de straat waar ons hotel staat terug gelopen zodat we profijt van de schaduw hadden. We waren inmiddels wel aan verkoeling toe, dus zwemkleding aan en naar het zwembad op het dak. Wat was het water heerlijk! Absoluut niet koud, maar wel verkoelend. We hadden een heerlijk plekje in de schaduw gevonden om weer op te drogen en hebben ons het grootste deel van de middag prima vermaakt. Beetje poedelen, weer opdrogen, drankje bestellen, beetje poedelen, opdrogen, lunchen, beetje poedelen... Nou, jullie snappen het. Het was vreselijk. Jullie hebben niets gemist hoor 😎 We zijn ondertussen in de schaduw toch mooi verkleurd. Zelfs een klein beetje crispy geworden. Dus morgen maar even een dagje door Miami toeren. We willen graag nog wat dingen bekijken die niet naast de deur liggen. Vanavond hebben we een super leuk straatje gevonden niet ver van ons hotel waar je heerlijk kunt eten. Diverse restaurants van Cubaans, Spaans tot Italiaans. Keus genoeg dus. We zijn voor de Cubaan gegaan. Heerlijk! Bij het restaurant ernaast verkochten ze ook sigaren. Niko kon de verleiding niet weerstaan en heeft nog weer even genoten van een locale sigaar. Cocktail erbij en genieten maar. Op de terugweg zijn we weer even over Ocean Drive gewandeld om dit keer te kijken hoe mooi alles verlicht is. In de avond gaat namelijk de neonverlichting aan en dat is ook een prachtig gezicht. Om 22.00 uur was het nog steeds erg warm. 29 graden met een gevoelstemperatuur van 34 graden. Lang leve de airco. Dat slaapt wel een stuk lekkerder.

1. Anneke:
    Yessss Miami Ink even een afspraak gemaakt toch 😀
    Liefs de halmpjes 😍
  2. Annelies:
    Jij hebt goed opgelet 👍😁
  3. Anneke Wösten:
    17 september 2019
    Tjonge, wat afzien allemaal. Je zou haast medelijden krijgen. Het is jullie gegund om nog een tijdje te genieten. Veel plezier.
  4. Annelies:
    😂😘