Miami dag 3

19 september 2019 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Het bed slaapt zo heerlijk dat we iedere dag later wakker worden. Als we nu niet uitgerust thuis komen, weet ik het ook niet meer 😁 Omdat het ontbijt van gistermorgen zo goed beviel zijn we weer naar hotel Leslie gegaan. Wederom heerlijk gegeten. Daarna met de auto naar Bayside Market gereden om dat eens te bekijken. Het is een wat ouder winkelcentrum aan één van de vele havens van Miami. Naast de winkels zijn er ook diverse kramen met souvenirs en aanbieders van toeristische attracties zoals een rondvaart langs de dure huizen van (plaatselijke) beroemdheden. Toen we uitgekeken waren zijn we doorgereden naar Little Havana. Het was wel even leuk om er rond te rijden, maar nodigde niet echt uit om er rond te lopen. We zijn terug gereden naar ons hotel en hebben de middag heerlijk koel op de kamer doorgebracht. Beetje TV kijken en Googlen wat eventueel nog de moeite waard is om te bekijken. Aan het einde van de middag kreeg Niko een appje van Natalie van Mike's Cigars of we het leuk vinden om een hapje te gaan eten en dat ze ons een beetje van de stad laat zien. Ze had gisteren al zoiets gezegd, maar dat ze dit ook echt zou doen had ik niet verwacht. Het was een erg leuke kennismaking dus we appen terug dat we dat wel leuk vinden. Ze heeft gereserveerd bij een visrestaurant genaamd Estiatorio Milos. Een prachtig restaurant waar de vissen en andere zoet- en zoutwaterbeesten op ijs liggen zodat je kunt zien wat er geserveerd wordt. Het is deze en komende maand Miami Spice. Dat houdt in dat veel restaurants die normaliter veel duurder zijn nu een driegangendiner aanbieden voor $39,95. We hebben echt zalig gegeten. Natalie had ook nog een heerlijke witte wijn uitgezocht. Het plaatje was compleet. Bij het afrekenen mochten we ons deel niet betalen. Ze vond het erg gezellig met ons en vond het zo leuk dat we met haar mee wilden. Aandringen had geen zin. Vervolgens liet ze ons de omgeving nog zien. Eerst te voet door de buurt. Ze liet ons nog een restaurant zien waar we ook nog heerlijk konden eten. Daarna reed ze ons nog naar diverse straten en ook daar wist ze weer de pareltjes qua eten te noemen. Hoe blijft ze toch zo slank? Als ik allemaal eet wat zij opnoemt, kun je mij rollen. Ze is helemaal verknocht aan haar hondje dus deze was er uiteraard ook bij. Een schat van een beestje. Een klein hondje met blond/rossig krulletjeshaar. Helemaal gewend aan het feit dat hij overal mee naar toe wordt gesleept. Lag dan ook heerlijk te tukken in het restaurant. Op de terugweg naar ons hotel kroop hij bij mij op schoot. Ik heb er een nieuw vriendje bij. 😍Inmiddels is het al 01.30 uur in de nacht. Ik ben bang dat ik morgen voor 12.00 uur niet wakker word. Nou ja, kan het schelen. We hebben nog 1 volle dag Miami en die gaan lekker relaxt aan het zwembad doorbrengen. Dus wie doet ons wat. 😉

1. Marga Oolders:
    Nou ja!!!! Weer zo’n vriendelijke dame!!!!! Heerlijk! 👍🏻
  2. Annelies:
    19 september 2019
    Absoluut. Wat een fantastisch mens. En haar hondje, wat een snoepie.
  3. Gerard en anna:
    19 september 2019
    Wat fijn dat zul je denk ik bij ons niet gauw mee maken .
  4. Anneke:
    Leuk leuk leuk.
    Heb ik ff mazzel dat ik jullie verhalen ook snel kan horen. Nog ff genieten en dan back to the Netherlands.
    Tot 28 september 😘
    Gr Halmpjes
  5. Annelies:
    Komt helemaal goed! 😘
  6. Lucia:
    19 september 2019
    Super leuk weer... heerlijk om te lezen
  7. Ita:
    19 september 2019
    Ik had het eigenlijk niet verwacht dat de mensen daar zó gastvrij waren! Ik vind het super tof dat iemand zoalshaar jullie de leukste plekjes en eettentjes laat zien!
    Weer genoten van jullie belevenissen en de lekkerste foto’s van het eten! Uitslapen is niet erg, rust moet soms ook Lies! Groetjes aan Niko😘