Daar gaan we

30 augustus 2019 - Düsseldorf, Duitsland

En dan is het zomaar ineens zover. Na een valse start, oplader van mijn hoorapparaatjes vergeten, kwamen we gistermiddag mooi op tijd in Düsseldorf aan. Gelukkig waren we nog maar 15 minuten van huis toen ik het ontdekte. Uiteraard moest Niko in Düsseldorf even een dikke sigaar roken bij Cigarworld. Hij koos voor, hoe kan het ook anders, een Epic New York. Vannacht om 03.45 uur ging de wekker. Nu gaat het dan toch echt beginnen. Op het vliegveld aangekomen in de rij voor het inchecken. Man, wat duurde dat lang! Ik werd er een beetje grumpy van. Nog niet gegeten hè. Gelukkig ging het inchecken, toen we eenmaal aan de beurt waren, voortvarend. Op naar de securitycheck. Keurig op de voetjes staan en armen omhoog. Ik mocht mij daarna even bij een dame melden voor een fouillering. Ik? Hoezo? Heb ik zo'n crimineel ongure blik? 😂 Tuurlijk mocht Niko zo doorlopen. Inmiddels hebben we ons ontbijt op met een lekker kopje koffie en is mijn humeur al een stuk beter. Het personeel kan opgelucht ademhalen. 😉 We gaan zo naar onze gate voor het eerste deel van de reis. Manchester. Daar 2 uurtjes wachten en dan richting New York. Die reis duurt 8 uur. We gaan echter 6 uur terug in de tijd dus komen we daar om 12.30 uur aan. Wordt vervolgd.

1. Margit:
    30 augustus 2019
    Oh heerlijk jouw reisverslag! Verheug me nu al op jullie volgende avonturen! Toi toi toi straks! ✈️
  2. Sithonia:
    Lang leve koffie haha 😉
    De rijen bij de douane in Amerika zijn nóg langer.... bereid je maar vast voor 😱
    Goeie vlucht ✈
  3. Jeanet hof:
    heel veel plezier .
  4. Annelies van Es:
    5 september 2019
    Wij zijn in Düsseldorf naar de camperbeurs geweest en stonden daar op een parkeerplaats met allemaal campers . Daar kwam iedere 2 min. Een vliegtuig over. Heb jullie dus misschien wel zien of horen overvliegen. Grappig.